Beautiful views

Another wedding that enjoyed Mexico's great weather, beautiful skies and gardens.
This one, took place in Guadalajara's surroundings.
A delicious banquet, great music and a happy and very in love couple made this wedding perfect.



Otra boda con el clima maravilloso de México y vistas increíbles.  Esta vez, el evento se realizó cerca de Guadalajara.
Un banquete delicioso, buena música y unos novios felices y super enamorados hicieron de esta, una boda perfecta.

Purple & Red

This wedding was done with our friend Fernando Arteaga, who is an expert in flowers and decor.
It took place at a garden in Cuernavaca city. 
All the details were in strong colors such as purple and red. The floor was done with Sisal, which with its natural rustic fibers and soft beige color helps to give balance between the elegance of the strong colors and the ambiance of the garden. Several different designs were used for centerpieces, but all using the same flowers. These flowers also hung over the dance floor using special structures.



Aquí mostramos otra boda hecha con nuestro amigo Fernando Artega, quien es un experto en cuestión de flores y decoración.
La boda se realizó en un jardín en la ciudad de Cuernavaca, y se distinguió por su decoración con tonos púrpuras y rojos.  La tarima se  forró con yute, lo cual dio un toque de neutralidad entre la elegancia del evento y sus fuerte tonos con la armonía del jardín.
Hubieron diferentes tipos centros de mesas, pero todos con las mismas flores, las cuales también colgaban en la pista de unos anillos gigantes.

Wedding in beige with black & golden accents

This post shows a very elegant wedding in which we used alternative colors not often used in weddings.
Besides beige, most accents were in black and gold, such as the floor, lamps, tablecloth, stationery and favors.
Over the dancing floor, 400 candles were hung. During the bride and groom's first dance, all the lights were turned off to make the ambiance really romantic.
The wedding took place at a garden surrounded by a deep glen. It was covered with transparent tents and black curtains.


En este post presentamos las imágenes de una de las bodas de noche mas elegantes y alternativa en colores que hemos manejado.  
Muchos de los detalles fueron en negro y dorado, como la tarima forrada en charol negro, las pantallas de las lámparas, la mantelería, papelería del evento y los recuerdos para los invitados.
Sobre la pista se colgaron 400 candelas y durante la primera canción de los novios se apagaron todas las luces para dejar el evento solo a la luz de las velas.
La boda se realizó en el jardín de una profunda cañada, y fue protegida con toldos transparentes con cubre tubos y cortinas también en negro.